piątek, 16 sierpnia 2013

Like Rachel

Zainspirowała mnie Rachel Berry. Bohaterka Glee.
W zasadzie całe Glee jest chyba najbardziej inspirującym serialem jaki kiedykolwiek widziałam.
Do czego konkretnie mnie zainspirował ? 
Do walki. Walki o marzenia, o przyszłość, o siebie. 
Jeżeli coś w naszym życiu nam nie odpowiada to dlaczego tego nie zmienimy. 
Jeżeli nam na czymś zależy to dlaczego po to nie sięgniemy ? 
Życie leży w naszych rękach, w sile naszej wiary w marzenie, w samych siebie. 
Nie dajmy komuś decydować za nas. Bierzmy swoje życie w swoje ręce. 
Od teraz. 
I zdanie, które zostało mi w pamięci i zapoczątkowało moje egzystencjalne rozważania : 

Od małego zastanawiałam się dlaczego ptaki zawsze zostają w tym samym miejscu skoro mogą latać po całej Ziemi, po całym niebie. Następnie zadaje sobie to samo pytanie..


I'm inspired by Rachel Berry. Character of Glee.Actually the whole Glee is the most inspiring series I've ever seen.It inspired me to fight. Fight for dreams, future, for me.

If something in our life is wrong why we wouldn't change it ?
If we care about something why we wouldn't reach it ?
Life is in your hands, in  a power of faith in your dreams. A faith in yourselves.
Do not let somebody else controle your life. Do it yourself.
Form this moment.
And quotation which had fallen deeply in  my memory and had started my contemplation :


I always wonder why birds choose to stay in the same place when they can fly anywhere on the earth, then I ask myself the same question










xoxo 
M

2 komentarze:

  1. Też uwielbiam glee!:) Dokładnie ten serial jest inspirujący pod każdym względem nie dyskryminuje:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/08/roar.html

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne słowa dlaczego Cie zainspirowała i przepiękne zdj.:) zapraszam do wspólnej obserwacji :) http://jennymargaretfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń